شب های مافیا زودیاک نسخه سه
تولید ایران
موجود
آکبند
خرید بازی شب های مافیا زودیاک نسخه سه | توضیحات و مشخصات بازی شب های مافیا زودیاک نسخه سه
قیمت ۸۰,۰۰۰ تومان

خرید بازی شب های مافیا زودیاک نسخه سه

این بسته اکسپنشن بازی شب های مافیا (سناریو فیلیمو) می باشد. در سناریو جدید نقشی به نام زودیاک به بازی اضافه شده که این نقش در شب مافیا با نام جانی شناخته می شود و در این سناریو با اندکی تغییرات آمده است. علاوه بر زودیاک چند نقش جدید نیز در این سناریو قرار گرفته که در ادامه اسامی آنها آمده است.

این بسته شامل :

7 کارت شخصیت: “زودیاک“، “اوشن”، “شعبده باز”، “محافظ شهروند”، “حرفه ای”، “بمب گذار” و “تفنگدار”

راهنمای بازی به صورت QR-Code برای دانلود (Pdf)

ابعاد، جنس و ظاهر پشت کارتها مشابه سایر کارتهای شب ها مافیا می باشد. (گوشه پایین و چپ تمام کارت ها، سناریو زودیاک درج شده است)

دقت کنید که برچسب را نَکَنید، چون تنها راه دسترسی شما به راهنمای “اکسپنشن زودیاک” است. با چاقو یا تیغ می توانید به راحتی خط برشی مشخص شده را بِبُرید.

خرید بازی شب های مافیا زودیاک
خرید بازی شب های مافیا زودیاک
خرید بازی شب های مافیا زودیاک

تخفیف بگیرید ! با Subscribe کردن کانال یوتیوب ما علاوه بر مشاهده آموزش ها کد تخفیف 20 هزار تومانی دریافت کنید.کافیست روی این لینک کلیک کرده Subscribe کنید و اسکرین شات را از طریق واتساپ برای ما ارسال بفرمایید.
قابل توجه مشتریان گرامی تمامی سفارشات از طریق سایت و یا واتس اپ می باشد و از طریق تیپاکس ارسال می شود و کد رهگیری آن برای شما داخل پروفایل قابل مشاهده می باشد.
ضمانت کیفیت و بازگشت کالا

مشتری گرامی فروشگاه اینترنتی وایت شو به شما این تضمین را می دهد تا در صورت هرگونه خرابی و یا اصل نبودن کالا به صورت کاملا رایگان کالا را از شما مرجوع کند پس می توانید با خیال راحت بازی را تهیه کرده تا در کمترین زمان ممکن بازی را به دست شما برسانیم.

جهت سفارشات عمده از طریق راه های ارتباطی برای ما پیام ارسال بفرمایید.

نماد قانونی سایت
مجوز قانونی سایت
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
آموزش بازی و بردگیم در