پاتوک
تولید ایران
موجود
آکبند
خرید بازی پاتوک | توضیحات و مشخصات بازی پاتوک
قیمت ۴۸۰,۰۰۰ ۴۵۰,۰۰۰ تومان

خرید بازی پاتوک

جنگ برای تصاحب ۵ گوهر گران‌بها
روزگاری، جادو و جادوگری بزرگ‌ترین سلاح پادشاهان در نبردها بود. طمع کشورگشایی و حکومت بر تمام جهان، جنگ‌های بزرگ و خانمان‌سوزی را به دنیا تحمیل کرده‌ بود. چهار گوهر جادویی از چهار عنصر اصلی یعنی باد، خاک، آتش و آب، محور اصلی نیروهای جادویی بودند. پادشاهان، برای کسب نیروی این گوهرها، جادوگران بزرگ و کوچک را به‌کار می‌گرفتند تا از نیروی آن‌ها برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند تا اینکه قوی‌ترین جادوگر دوران که زروان نام داشت، برای پایان دادن به این دوران سیاه و پر از جنگ، از تمام قدرت جادویی خود استفاده کرد تا هر ۴ گوهر را در اختیار خود بگیرد. از نیروی افسانه‌ای ۴ گوهر در کنار هم، گوهر پنجمی ساخت که قو‌ی‌ترین گوهر جادویی جهان بود. زروان، با تکیه بر قدرت جادویی خود و گوهر قدرتمندی که خلق کرده بود، ۴ گوهر اصلی را در ۴ سرزمین، مخفی کرد و گوهر پنجم را در سرزمین تحت حکومت خودش نگه‌ داشت تا حفاظت از آن را خودش زیر نظر داشته ‌باشد.

سال‌ها گذشت. زروان موفق شده ‌بود آتش جنگ را خاموش کند اما همه می‌دانستند که طمع حکمرانی بر جهان از تمام جادوها قدرتمندتر است و سرانجام، یک روز باز هم سایه‌ی سیاه جنگ بر جهان سنگینی خواهد کرد.

هرچند سایر جادوگران توان مقابله با قدرت زروان را نداشتند اما راهکار جدیدی برای این مبارزه پیدا کردند. تمامی قدرت خود را به کار بستند تا دریچه‌ای به دنیای اهریمنی هیولاها و موجودات افسانه‌ای باز کنند و آن‌ها را به این دنیا احضار کنند. دوباره نبرد آغاز شد اما برای سلطه بر جهان، پیش از هرچیز باید گوهرهای قدرتمند را پیدا کرد…  

خرید بازی پاتوک

تخفیف بگیرید ! با Subscribe کردن کانال یوتیوب ما علاوه بر مشاهده آموزش ها کد تخفیف 20 هزار تومانی دریافت کنید.کافیست روی این لینک کلیک کرده Subscribe کنید و اسکرین شات را از طریق واتساپ برای ما ارسال بفرمایید.
قابل توجه مشتریان گرامی تمامی سفارشات از طریق سایت و یا واتس اپ می باشد و از طریق تیپاکس ارسال می شود و کد رهگیری آن برای شما داخل پروفایل قابل مشاهده می باشد.
ضمانت کیفیت و بازگشت کالا

مشتری گرامی فروشگاه اینترنتی وایت شو به شما این تضمین را می دهد تا در صورت هرگونه خرابی و یا اصل نبودن کالا به صورت کاملا رایگان کالا را از شما مرجوع کند پس می توانید با خیال راحت بازی را تهیه کرده تا در کمترین زمان ممکن بازی را به دست شما برسانیم.

جهت سفارشات عمده از طریق راه های ارتباطی برای ما پیام ارسال بفرمایید.

نماد قانونی سایت
مجوز قانونی سایت
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
آموزش بازی و بردگیم در