چی فکر کردی
تولید ایران
موجود
آکبند
خرید بازی چی فکر کردی | توضیحات و مشخصات بازی چی فکر کردی
قیمت ۵۹۰,۰۰۰ ۵۲۰,۰۰۰ تومان

خرید بازی چی فکر کردی؟!

تا حالا شده بخوای بدونی دیگران در موردت چی فکر میکنن؟ یا دلت خواسته یه جوری به بقیه بفهمونی چه ذهنیتی ازشون داری ؟ خودت چی؟ طاقت شنیدن نظر بقیه رو داری؟ بازی “چی فکر کردی؟!” دقیقا خوراکه همین چیزاست.

  • – چالشی و هیجان انگیز
  • – ساده و سرگرم کننده
  • –  یخ بازکن و مجلس گرم کن
  • – مناسب برای دورهمی ها
  • – مناسب برای جمع های خودمونی

تاکید می کنیم این بازی برای افراد بالای 18 سال طراحی شده است.

لازم به ذکر است تا کنون دو اکسپنشن برای این بازی به نام اکسپنشن بانوان و اکسپنشن مافیایی نیز منتشر شده است که شما با خرید  این اکسپنشن ها به صورت جداگانه سوالات بیشتری برای بازی کردن خواهید داشت.

“چی فکر کردی؟!” یک بازی دورهمی بسیار جالب و جذابه که اشکان جواهری اون رو طراحیش کرده و به زودی از طرف مجموعه دورهمی به بازار میاد. توی این بازی بازیکنان باید برای هر سوال به یکی از افراد حاضر که به نظرشون مناسبترین گزینه است رای بدهند و اینجا دقیقا جای باحال و هیجان انگیزش هست. البته همونطور که تو شعار بازی هم گفتیم این بازی جنبه میخواد. بازی “چی فکر کردی؟!” برای افراد بالای 18 سال طراحی شده و  مناسب جمع های خودمونیه، یک بازی ساده، یخ بازکن و پر از حرف و حدیث !!!

به طور خلاصه این بازی شامل چند دور است که در هر دور یک سوال مطرح می شود و بازیکنان از بین خودشان مناسب ترین فرد را که از نظرشان میتواند جواب آن سوال باشد انتخاب میکنند و به او رای میدهند. رای ها به صورت مخفی است و کسی از رای شخص دیگر خبردار نمیشود همچنین بازیکنان نمیتوانند به خودشان رای بدهند و یا در رای گیری شرکت نکنند مگر تحت حالت خاصی !

خرید بازی چی فکر کردی
کارت سوال 200 عدد
کارت رای 90عدد
کارت خودسنجی 50 عدد
کارت چی 20عدد
کارت چی فکر کردی 10 عدد
دفترچه راهنما 1 عدد

ویدئو آموزشی بازی چی فکر کردی


تخفیف بگیرید ! با Subscribe کردن کانال یوتیوب ما علاوه بر مشاهده آموزش ها کد تخفیف 20 هزار تومانی دریافت کنید.کافیست روی این لینک کلیک کرده Subscribe کنید و اسکرین شات را از طریق واتساپ برای ما ارسال بفرمایید.
قابل توجه مشتریان گرامی تمامی سفارشات از طریق سایت و یا واتس اپ می باشد و از طریق تیپاکس ارسال می شود و کد رهگیری آن برای شما داخل پروفایل قابل مشاهده می باشد.
ضمانت کیفیت و بازگشت کالا

مشتری گرامی فروشگاه اینترنتی وایت شو به شما این تضمین را می دهد تا در صورت هرگونه خرابی و یا اصل نبودن کالا به صورت کاملا رایگان کالا را از شما مرجوع کند پس می توانید با خیال راحت بازی را تهیه کرده تا در کمترین زمان ممکن بازی را به دست شما برسانیم.

جهت سفارشات عمده از طریق راه های ارتباطی برای ما پیام ارسال بفرمایید.

نماد قانونی سایت
مجوز قانونی سایت
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
آموزش بازی و بردگیم در