طبقه اشرافی HIGH SOCIETY
تولید ایران
موجود
آکبند
خرید بازی طبقه اشرافی HIGH SOCIETY | توضیحات و مشخصات بازی طبقه اشرافی HIGH SOCIETY
قیمت ۱۷۰,۰۰۰ تومان

خرید بازی طبقه اشرافی HIGH SOCIETY

تعداد نفرات: 3-5 نفر

زمان بازی: حدود 20 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 14 سال

محصول گروه ملون گیمز

طراح بازی: Reiner Knizia

بازی ایرانی طبقه اشرافی High Society

شما نخبه¬های فرهنگی، اعضای خانواده¬های سلطنتی و نمادهای واقعی عصر هستید. رقابتی سنگین بین نجیب¬زادگان و تازه به دوران رسیده¬ها برای کسب مقام و منزلت درگرفته است. خود را با جواهرات شیک و گران قیمت بیارایید، پول¬هایتان را صرف لباس و جواهرات و خوش¬گذرانی در مسابقات کنید. پز ذائقه و سلیقه¬تان را بدهید.
اما مراقب باشید بی پول نشوید وگرنه به عنوان یک فریبکار بیرون انداخته می¬شوید.
مد موقتی اما سبک زندگی همیشگی است.
پس به این تازه به دوران رسیده¬ها نشان دهید که زندگی اشرافی واقعی چگونه است.

اجزا
۱۶ کارت جایگاه

۱۰ کارت لاکچری
کارت¬های لاکچری شامل کارت¬هایی هستند با اعداد ۱ تا ۱۰ که امتیاز شما را در بازی بالاتر خواهند برد.

۳ کارت اعتبار
کارت¬های اعتبار امتیاز شما را دو برابر می¬کنند و همینطور شمارش معکوسی بر پایان بازی هستند.

۳ کارت رسوایی
کارت¬های رسوایی امتیاز شما را به روش¬های مختلف کم می¬کنند.

۵ دسته ۱۱ تایی کارت پول

داستان بازی
در بازی جامعه اشرافی شما نقش افرادی از این جامعه را دارید که سعی می¬کنید هرچه بیشتر مجلل و اشرافی زندگی کنید و بالاترین پیشنهادها را برای خرید به یکدیگر می¬دهید تا ثابت کنید از همه بهتر زندگی می¬کنید.
اما مراقب باشید! در پایان بازی فقیرترین بازیکن )یا بازیکنان) اخراج خواهند شد، چرا که در طبقه اشرافیت جایی ندارند و بعد از آن بازیکنی که بیشترین تاثیرگذاری را در میان جامعه داشته )دارای بیشترین امتیاز باشد)، در میان حسرت و حسادت دیگران برنده¬ی بازی خواهد بود.


چیدمان
به هر یک از بازیکنان یک دسته ۱۱ تایی از کارت¬های پول با رنگ یکسان بدهید، سپس ۱۶ کارت جایگاه را بر زده و یک دسته کارت تشکیل دهید، این دسته را به پشت جوری که در دسترس تمام بازیکنان باشد روی میز بگذارید.
بازیکنی که کارت¬ها را بر زده آغازگر بازی است.

روند بازی
بازیکنان اشخاص تراز اول جامعه هستند که تجملاتی زندگی می¬کنند و می¬خواهند با چشم و هم¬چشمی ثابت کنند که بهترین زندگی را دارند. در پایان بازی بی¬پول¬ترین بازیکن (یا بازیکنان) از بازی حذف می¬شوند. بازیکن باقیمانده¬ای که توانسته است بالاترین امتیاز را بگیرد برنده بازی خواهد بود.

راندهای مزایده
در شروع هر راند بازی کارت جایگاه بالایی را رو کرده، سپس از بازیکن شروع¬کننده به ترتیب شروع به قیمت¬گذاری می¬کنیم. این کارت به کسی خواهد رسید که بالاترین پیشنهاد را بدهد.
هر بازیکن در نوبت خود می¬تواند قیمتی پیشنهاد داده و یا نوبت خود را پاس بدهد.


پیشنهاد دادن
برای پیشنهاد دادن در نوبت خود باید یک یا چند کارت پول را جلوی خود بازی کرده و قیمت پیشنهادی خود را اعلام کنید.
اگر شما پیش از این در این راند پیشنهادی داده¬اید، تنها می¬توانید پیشنهاد خود را با اضافه کردن کارت¬های جدید به کارت-هایی که پیش از این بازی کرده¬اید افزایش دهید. شما نمی¬توانید کارت¬هایی را که قبلا بازی کرده¬اید بردارید.
بازیکنان تنها در صورتی می¬توانند پیشنهاد دهند که قیمت پیشنهادی آن¬ها از قیمت پیشنهادی نفر قبل بیشتر باشد.


پاس دادن
اگر نمی¬خواهید پیشنهاد بدهید، می¬توانید پاس بدهید.
اگر پیش¬تر در این راند پیشنهادی داده¬اید، تمام کارت¬های پولی که بازی کرده¬اید را به دست خود برگردانید. شما دیگر نمی¬توانید در این راند پیشنهادی بدهید.

زمانی که یک بازیکن در نوبت خود قیمتی را پیشنهاد می¬دهد و یا کناره¬گیری می¬کند. نوبت بازی به صورت ساعت¬گرد به نفر بعدی منتقل می¬شود. بازیکن باقیمانده پس از اینکه همه پاس دادند، برنده¬ی مزایده است.
ممکن است (اما نادر) که تمام بازیکنان در نوبت خود پاس بدهند بدون اینکه پیشنهادی داده باشند. در این صورت بازیکن آخر کارت را به صورت رایگان دریافت می¬کند.
سپس کارت جایگاه حراج شده در این نوبت را به رو در مقابل بازیکن برنده حراج قرار دهید و تمام پول های روی میز را به پشت از دور بازی خارج کنید. برنده حراج بازیکن شروع¬کننده دور بعد بازی است و بالاترین کارت جایگاه را رو کرده و دور جدیدی را آغاز می¬کند.

رسوایی!
با رو شدن این کارت¬ها در هر نوبتی از بازی شروع به حراج جدیدی می¬کنیم، اما این بار بازیکنان پیشنهاد می¬دهند تا این کارت را نگیرند و نوبت بازی زمانی به پایان می¬رسد که اولین نفر پاس بدهد. سپس آن بازیکن تمام پول¬های پیشنهادی خود را به دست خود برمی¬گرداند و کارت رسوایی را به رو جلوی خود قرار می¬دهد. بازیکنان دیگر کارت¬های پول پیشنهادی¬شان را به پشت می¬سوزانند. بازیکن برنده¬ی کارت رسوایی، نوبت بعدی را شروع می¬کند.

اگر بازیکنی کارت Faux Pas را دریافت کند باید بلافاصله یکی از کارت¬های لاکچری¬اش را به انتخاب خود بسوزاند. چنانچه بازیکن هیچ کارت لاکچری نداشته باشد، باید اولین کارت لاکچری را که در راندهای بعد خریداری می¬کند بسوزاند. زمانی که یک کارت لاکچری سوزانده شد، کارت Faux Pas را هم بسوزانید.
توجه داشته باشید که فقط کارت های با اعداد ۱ تا ۱۰ کارت لاکچری به حساب می¬آیند.
کارت¬های سوخته شده به داخل جعبه بازی برگردانده می¬شوند.

کارت Passé 5 امتیاز از بازیکن کم می¬کند.

کارت Scandale در پایان بازی امتیازات بازیکن را نصف می¬کند.


پایان بازی
چهار کارت در دسته کارت¬ جایگاه وجود دارد که دارای زمینه سبز تیره هستند - سه کارت اعتبار و یک کارت Scandale.
به محض رو شدن چهارمین کارت، بازی در همان لحظه به پایان می¬رسد، بدون اینکه کارت رو شده به حراج گذاشته شود.

اخراج!
پس از پایان بازی تمام بازیکنان به ترتیب تمام کارت¬های پول باقیمانده در دست خود را به رو طوری که همه ببینند، رو کرده و مقدار پول باقیمانده خود را اعلام می¬کنند. سپس بازیکن یا بازیکنانی که کمترین پول را دارند اخراج می¬شوند!
آن¬ها نمی¬توانند به طبقه اشرافی وارد شده و بازی را ببرند!


امتیاز شماری
امتیاز هر کارت لاکچری برابر با عدد روی آن است. هر کارت اعتبار مجموع امتیازهای بازیکن را دو برابر می¬کند. در عین حال کارت¬های رسوایی امتیازات را کم می¬کنند.
در پایان بازیکنی که بیشترین امتیاز را به دست آورده و از جامعه اشرافی اخراج نشده، برنده بازی خواهد بود.
در صورت تساوی بازیکنی که بیشترین پول باقیمانده را دارد برنده بازی خواهد بود.
اگر هنوز هم بازیکنان برابر بودند، بازیکنی برنده خواهد بود که کارت لاکچری با بالاترین عدد را داشته باشد.

شفاف سازی
• کارت¬های جایگاه بازیکنان همیشه به رو در مقابل آن¬ها در معرض دید تمام بازیکنان قرار می¬گیرد. اما مقدار پول خرج شده و باقیمانده آن¬ها در تمام طول بازی چهره¬ی پنهان آن¬ها خواهد بود.
• چنانچه دو کارت اعتبار در اختیار داشتید، در پایان امتیازات خود را چهار برابر کنید و اگر هر سه کارت را در اختیار داشتید، امتیاز خود را در هشت ضرب کنید.

مترجم: علی محمدی منش – پوریا


مثال امتیاز شماری
فرنگیس در پایان بازی این کارت¬ها را جلوی خود دارد:


او ابتدا کارت¬های لاکچری خود را جمع می¬زند: 12. سپس 5 امتیاز بخاطر کارت Passé از دست می¬دهد: 7. او پس از آن بخاطر کارت¬های اعتبارش امتیاز خود را 4 برابر می¬کند: 28. و در انتها کارت Scandale آن را نصف می¬کند: 14.

خرید بازی طبقه اشرافی
خرید بازی طبقه اشرافی

تخفیف بگیرید ! با Subscribe کردن کانال یوتیوب ما علاوه بر مشاهده آموزش ها کد تخفیف 20 هزار تومانی دریافت کنید.کافیست روی این لینک کلیک کرده Subscribe کنید و اسکرین شات را از طریق واتساپ برای ما ارسال بفرمایید.
قابل توجه مشتریان گرامی تمامی سفارشات از طریق سایت و یا واتس اپ می باشد و از طریق تیپاکس ارسال می شود و کد رهگیری آن برای شما داخل پروفایل قابل مشاهده می باشد.
ضمانت کیفیت و بازگشت کالا

مشتری گرامی فروشگاه اینترنتی وایت شو به شما این تضمین را می دهد تا در صورت هرگونه خرابی و یا اصل نبودن کالا به صورت کاملا رایگان کالا را از شما مرجوع کند پس می توانید با خیال راحت بازی را تهیه کرده تا در کمترین زمان ممکن بازی را به دست شما برسانیم.

جهت سفارشات عمده از طریق راه های ارتباطی برای ما پیام ارسال بفرمایید.

نماد قانونی سایت
مجوز قانونی سایت
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
آموزش بازی و بردگیم در