گروس ماکسیموس GORUS MAXIMUS
تولید ایران
موجود
آکبند
خرید بازی گروس ماکسیموس GORUS MAXIMUS | توضیحات و مشخصات بازی گروس ماکسیموس GORUS MAXIMUS
قیمت ۱۸۵,۰۰۰ تومان

خرید بازی گروس ماکسیموس GORUS MAXIMUS

بازی گروس ماکسیموس 

برگردانی از بازی خارجی gorus maximus

تعداد نفرات: 1 الی 8 نفر

زمان بازی: حدود 20 الی 30 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 8 سال

تولید گروه میپل کینگ

بازی گروس ماکسیموس gorus maximus

بازی گروس ماکسیموس یک بازی کارتی با مکانیزم محبوب trick-taking هست که باید گلادیاتورهامون رو به جنگ رقبا بفرستیم. مهمترین نکته در این بازی رومیزی، تیمی بودن این بازی است که بسیار یادآور بازی حکم هست. در Gorus Maximus هدف بازیکنان گرفتن حمایت از تماشاگران با ارائه یک نمایش خشن در برابر دیدگان آنهاست.

داستان بازی Gorus Maximus
شصت و شش سال قبل از میلاد مسیح

مسابقات گلادیاتورها محبوب ترین سرگرمی رومیان است. قهرمان مسابقات برای صاحب گلادیاتور افتخار و سرافرازی به بار می آورد. پس قدرتمندان شهر به دنبال قوی ترین و خشن ترین گلادیاتورهای روم باستان هستند.

محتویات بازی گروس ماکسیموس
80 کارت گلادیاتور (در پنج گروه شانزده عددی)

1 کارت نشان حکم

یک شمشیر تعیین حکم

و یک دفترچه راهنما

چگونگی بازی
در Gorus Maximus بازیکنان در هر راند یک گروه از گلادیاتورها را به عنوان گلادیاتورهای اصلی انتخاب می کنند. از این لحظه هر گلادیاتور از این گروه هر گلادیاتور دیگر از رنگ های دیگر را می تواند شکست بدهد ولی در طول بازی این گلادیاتورهای ممتاز را فقط با بازی کردن کارت هم عدد با کارت قبلی می توانید عوض کنید.

بعضی از کارت های بازی دارای امتیاز مثبت و برخی دیگر از کارت ها دارای امتیاز منفی هستند. در انتهای هر راند نیز بازیکن یا گروهی که امتیاز بیشتری دارد برنده بازی است.

اولین راند بازی از بازیکن سمت چپ کسی که کارت ها را پخش کرده است شروع می شود. بازیکن شروع کننده با بازی کردن اولین کارت گروه ممتاز و گروه مبارز بازی را تعیین می کند. اگر بازیکن در نوبتش کارتی از گروه مبارز داشته باشد باید همان کارت را بازی کند مگر آنکه بخواهد بازی را به چالش بکشد.

در این حالت اگر بازیکن کارتی هم عدد با کارت ممتاز بازی شده در ابتدای دور بازی کند، کارت ممتاز (حکم بازی) عوض می شود. با این حال بازیکنان بعدی باید از همان کارت گروه مبارز بازی کنند مگر اینکه آنها هم بخواهند بازی را به چالش بکشند.

تمام شدن یک دور Gorus Maximus
زمانی که همه بازیکنان تمامی کارت های در دستشان را بازی کردند امتیازها را می شماریم. بازیکنی و یا تیمی که بیشترین امتیاز را دارد برنده این راند از بازی است. در صورت تساوی، تمامی بازیکنان یا گروهی که مساوی شده اند برنده این راند از بازی هستند.

پایان بازی
بازی Gorus Maximus زمانی تمام می شود که یک بازیکن یا یک تیم سه دور برنده شده باشد. در صورتی که بیشتر از یک تیم یا بازیکن همزمان برنده سه دور بشوند بازیکن یا تیمی برنده بازی خواهد بود که کارت صفر گروه ممتاز در آن دور را داشته باشد.

نکات مهم در مورد Gorus Maximus
بازی گروس ماکسیموس را هم می توان به صورت انفرادی بازی کرد و هم تیمی. این بازی از سبک های مورد علاقه ایرانیان است. تعداد نفرات در این بازی از 1 تا 8 بازیکن است. پس شامل جمع های کوچک و بزرگ می شود. در دفترچه قوانین بازی برای حالت سولو یا تکی، دو نفر، سه نفر و چهار نفر قوانین تکمیلی گفته شده است. این بازی توسط گروه میپل کینگ در ایران تولید شده است.

بازی های مشابه با Gorus Maximus
اگر بازی های اسکال کینگ را قبلا بای کرده اید حتما از انجام این بازی نیز لذت خواهید برد.

خرید بازی گروس ماکسیموس
خرید بازی گروس ماکسیموس

تخفیف بگیرید ! با Subscribe کردن کانال یوتیوب ما علاوه بر مشاهده آموزش ها کد تخفیف 20 هزار تومانی دریافت کنید.کافیست روی این لینک کلیک کرده Subscribe کنید و اسکرین شات را از طریق واتساپ برای ما ارسال بفرمایید.
قابل توجه مشتریان گرامی تمامی سفارشات از طریق سایت و یا واتس اپ می باشد و از طریق تیپاکس ارسال می شود و کد رهگیری آن برای شما داخل پروفایل قابل مشاهده می باشد.
ضمانت کیفیت و بازگشت کالا

مشتری گرامی فروشگاه اینترنتی وایت شو به شما این تضمین را می دهد تا در صورت هرگونه خرابی و یا اصل نبودن کالا به صورت کاملا رایگان کالا را از شما مرجوع کند پس می توانید با خیال راحت بازی را تهیه کرده تا در کمترین زمان ممکن بازی را به دست شما برسانیم.

جهت سفارشات عمده از طریق راه های ارتباطی برای ما پیام ارسال بفرمایید.

نماد قانونی سایت
مجوز قانونی سایت
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
آموزش بازی و بردگیم در