مافیا زودیاک نسخه دو
تولید ایران
موجود
آکبند
خرید بازی مافیا زودیاک نسخه دو | توضیحات و مشخصات بازی مافیا زودیاک نسخه دو
قیمت ۵۵,۰۰۰ ۵۰,۰۰۰ تومان
محصولات مرتبط با این بازی

خرید بازی مافیا زودیاک نسخه 2

بازی مافیا سناریو زودیاک

قابلیت بازی 12 نفره الی 14 نفره

سناریوی جذاب زودیاک تلویزیونی

کیفیت خوب کارت ها و راهنمای کامل و دقیق

تصویرسازی جذاب 

حاوی 2 کارت خام برای اضافه کردن نقش دلخواه

بازي فکري مدل کارت مافيا سناريو زودیاک

بازي فکري مدل سناريو زودياک شبهاي مافيا داراي 16 کارت بازي ميباشد ( 3 کارت تيم مافيا ، 8 کارت شهروندي ، 1 کارت مستقل (زودياک) ، 2 کارت بي نام و دو کارت تيک و ضربدر )  به روش سناريو شبهاي مافيا:زودياک فيليمو و سناريو پدرخوانده طراحي و توليد شده است . برگه راهنما درون محصول براي آموزش شوي شب هاي مافيا: زودياک ، روش بازي و توضيح نقشها را مفصل توضيح ميدهد ، قصد اوليه طراحي و توليد اين محصول صرفا کمبود کارت کامل و مقرون به صرفه در بازار بود ، در نتيجه پس از استقبال علاقه مندان و دريافت نظرات متعدد ، اقدام به توليد اين محصول نيز نموديم . جنس کارتها گلاسه 145 گرمي دورو چاپ با روکش سلفون مات بوده که مقاومت آنها را چند برابر مي کند.

اهداف آموزشي:
يادگيري خرد فردي و گروهي ، تقويت تفکر نقاد ، هماهنگي با تيم، متقاعد سازي ، دفاع از حق ، مقايسه ، قضاوت ، تحليل و تفسير ، شنيدن فعال ، صحبت در جمع ، تشخيص درست

نقش هاي سناريو زودياک :
گرداننده (راوي، گاد): حفظ نظم و مديريت انجام روند بازي
آلکاپن (رئيس مافيا) :مسئول ترور در شب و با استعلام کاراگاه هويتش فاش نمي شود.
بمب گذار ( مافيا) : يکبار ميتواند بمب را جلوي يک بازيکن قرار دهد و کد خنثي سازي را از بين اعداد 1 تا 4 به گرداننده اعلام کند ، در صورت حدس عدد درست توسط بازيکن انتخاب شده ، بمب خنثي و در غير اين صورت بازيکن بازي را ترک مينمايد.
شعبده باز(مافيا) : هر شب ميتواند قابليت يک بازيکن را براي يک شبانه روز از او بگيرد. (بدون تکرار يک بازيکن در دو شب متوالي)
زودياک (نقش مستقل) : نقش مستقل بازي که براي برنده شدن خود به تنهايي تلاش ميکند ، در شبهاي زوج به شهروند و مافيا شليک ميکند.
تبصره :مانند ديگر نقشها ( به غير از شليک شب)و شليک خود به محافظ، از بازي خارج ميشود .
کاراگاه : وظيفه استعلام از گرداننده و کشف هويت اعضاي مافيا درشب ها و تاثيرگذاري در روند تحقيقات شهر ،بدون افشاي نقش خود (هويت آل کاپن همواره مخفي مي ماند)
پزشک : هرشب حدس مي زند کدام يک از اعضاي تيم شهروندي، از سوي مافيا مورد سوء قصد قرار مي گيرد و جان آن فرد را نجات ميدهد (فقط يکبار ميتواند خود را نجات دهد)
حرفه اي: تنها بازيکن شهروندان هست که مي تواند شبها 2 تيرشليک کند،درصورت شليک به غيراعضاي مافيا و زودياک، خودش از بازي خارج ميشود .(زودياک با تير حرفه اي کشته نمي شود)
تفنگدار : در طول بازي 2 تفنگ با تير مشقي و يک تفنگ با تير جنگي را ميتواند به بازيکنان ديگر به صورت مخفيانه تحويل دهد ، بازيکني که با تير جنگي هدف قرار ميگيرد از بازي خارج ميشود.
محافظ : در زمان بمب گذاري در خواب نيمروزي تصميم ميگيرد که با حدس کد خنثي سازي به جاي فرد بمب گذاري شده ،شانس خود را براي نجات فرد امتحان کند يا نه ، در صورت حدس درست هر دو در بازي مي مانند (خودش اگر هدف بمب گذار باشدکد درست را از گرداننده دريافت ميکند)
تبصره: محافظ توسط تير زودياک خارج نمي شود و زودياک خودخارج ميشود.
اوشن : ميتواند دو شهروند را يک به يک در هر شب حدس زده و در صورت حدس درست آنها همراه او بيدار مي شوند و در مورد بازي مشورت کنند ولي نبايد درباره نقشهاي خود صحبت کنند.
تبصره : در صورت حدس اشتباه شهروندان بازي در شب ، در روز بعدي ازبازي خارج مي شود.
شهروند ساده : وظيفه استدلال، شناسايي و تاثيرگذاري بر شهر دارند.

پيروزي مافياها : تعداد افراد مافيا و افراد شهروند به يک انداز ه شود و زودياک در شهر نباشد.
پيروزي شهروندان : تمام افراد مافيا حذف شوندو زودياک در شهر نباشد.
پيروزي زودياک :رسيدن به سه نفر آخر و توافق با يکي از طرفين در بازي ، باعث برد زودياک ميشود.

خرید بازی مافیا زودیاک
خرید بازی مافیا زودیاک
خرید بازی مافیا زودیاک
خرید بازی مافیا زودیاک
خرید بازی مافیا زودیاک
خرید بازی مافیا زودیاک
خرید بازی مافیا زودیاک
خرید بازی مافیا زودیاک
خرید بازی مافیا زودیاک

تخفیف بگیرید ! با Subscribe کردن کانال یوتیوب ما علاوه بر مشاهده آموزش ها کد تخفیف 20 هزار تومانی دریافت کنید.کافیست روی این لینک کلیک کرده Subscribe کنید و اسکرین شات را از طریق واتساپ برای ما ارسال بفرمایید.
قابل توجه مشتریان گرامی تمامی سفارشات از طریق سایت و یا واتس اپ می باشد و از طریق تیپاکس ارسال می شود و کد رهگیری آن برای شما داخل پروفایل قابل مشاهده می باشد.

لیست نظر خریداران
هستی نظری
1402/11/17

نظر : عالی بود بسته ظرف چند روز به دستم رسید و حتی بهتر از عکسش بود

نمره 10    پیشنهاد می کنم
کاربر مهمان
1402/10/24

نظر : جنس کارت ها بسیار خوب کیفیت چاپ بسیار بالا و شیک . ممنون از سایت خوبتون

نمره 10    پیشنهاد می کنم
مهرزاد رضائی قلعه
1402/07/05

نظر : بسیار عالی است

نمره 8    پیشنهاد می کنم
ضمانت کیفیت و بازگشت کالا

مشتری گرامی فروشگاه اینترنتی وایت شو به شما این تضمین را می دهد تا در صورت هرگونه خرابی و یا اصل نبودن کالا به صورت کاملا رایگان کالا را از شما مرجوع کند پس می توانید با خیال راحت بازی را تهیه کرده تا در کمترین زمان ممکن بازی را به دست شما برسانیم.

جهت سفارشات عمده از طریق راه های ارتباطی برای ما پیام ارسال بفرمایید.

نماد قانونی سایت
مجوز قانونی سایت
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
آموزش بازی و بردگیم در