ضد Zed نسخه دو
تولید ایران
موجود
آکبند
خرید بازی ضد Zed نسخه دو | توضیحات و مشخصات بازی ضد Zed نسخه دو
قیمت ۶۰,۰۰۰ ۵۵,۰۰۰ تومان
محصولات مرتبط با این بازی

خرید بازی مافیایی ضد

بازی مافیا سناریو ضد Z

قابلیت بازی 10 نفره الی 12 نفره

سناریوی جذاب ضد از پتلفرم اینترنتی

کیفیت خوب کارت ها و راهنمای کامل و دقیق

تصویرسازی جذاب 

حاوی 2 کارت خام برای اضافه کردن نقش دلخواه

بازي فکري مدل کارت مافيا سناريو ضد z

دارای  12 کارت ميباشد ( 3 کارت جاسوسی، 3 کارت ضد جاسوسی، 2 کارت توریست، 2 کارت گروگان و 2 کارت خام و بی نام برای اضافه کردن نقش دلخواه) مجموعه کارتها براي بازي 10 نفري به همراه گرداننده به روش ضد پلتفرم تماشاخونه طراحي و توليد شده است :براي آموزش روش بازي و توضيح نقش ها ، برگه راهنما درون محصول مفصل توضيحات را ارائه ميدهد. جنس کارتها گلاسه 145 گرمي دورو چاپ با روکش سلفون مات بوده که مقاومت آنها را چند برابر مي کند.


به صورت کلي اين بازي ميان دو تيم جاسوسي و ضد جاسوسي صورت مي گيرد و گروه بدون نقش در ابتدا در تيم سفيد و در طول بازي ممکن است به يکي از دو تيم اصلي اضافه شوند. تيم جاسوسي باعنوان اقليت آگاه شناخته مي شوند ، نقش بازيکنان بازي به صورت مخفيانه مشخص مي شود ، محدوديتي در تعداد بازيکنان وجود ندارد و معمولا تعدادسفيد ها را دو برابر سياه ها قرار مي دهند و در سناريو ضد تعداد ? جاسوس ، ? مامور ضد جاسوسي و ? توريست و ? گروگان هستند،اين سناريو يک بار و ابتداي بازي از فاز شب شروع مي شود و پس از شنيدن داستان شخصي هر فرد براي علت حضور در ميز بازي ، راي گيري در شب انجام ميگيرد ، افرادي که راي اتهام بياورند ، فردا روز را شروع نمي کنند تا راي قاطع همه بازيکنان را بدست آورند .

قوانين و توضيحات بازي ?- هر بازيکن در نوبت خود علاوه بر صحبت ميتواند چهار اقدام درخواست حکم جلب ، ملاقات ،مبادله و شليک را انجام دهد و فقط براي حکم جلب نياز به راي اکثريت بازيکنان داخل بازي را لازم دارد. ?- هر بازيکن يکبار ميتواند از قابليتهاي ملاقات ، مبادله و شليک را بدون نياز به راي گيري استفاده نمايد. ?-در زمان ملاقات ،گرداننده فقط سفيد و سياه بودن بازيکن ملاقات شونده را به بازيکن اطلاع ميدهد. ?- اطلاعات هر ملاقات تا پايان هر دور محرمانه و در صورت افشاء توسط گرداننده کشته خواهد شد. ?- تا زمان پر شدن سه زندان ، افراد ميتوانند درخواست حکم جلب کنند و پس از آن گرداننده بازي يکبار استعلام افراد داخل زندان را اعلام مي کند. ?-در هر دور گفتگو امکان صادر شدن ? حکم جلب ، درخواست ? ملاقات ، ? مبادله و? شليک وجود دارد . ?-در صورت پر بودن زندان و کشته شدن يک بازيکن ،فقط يکبار يکي از بازيکنان ميتواند به ديدار فرد کشته شده برود و سوالي با جواب بله و خير از بازيکن کشته شده دريافت نمايد و تا پايان بازي ساکت خواهد بود. پايان رسيدن بازي با پيروزي تيم جاسوسي يا تيم ضد -اگر تمام اعضاي تيم ضد زنداني يا کشته شده باشند بازي به نفع تيم جاسوسي خواهد شد و اگر تمام اعضاي تيم جاسوسي زنداني/ کشته شده باشند ، بازي به نفع تيم ضد تمام مي شود با ذکر اين استثناء که در صورت حضور همزمان هر? جاسوس بازي در زندان ، تيم جاسوسي برنده بازي هستند. - در صورت پايان يافتن تمام توانايي هاي بازيکنان داخل بازي ، با شمارش افراد داخل بازي ، توسط گرداننده تيم برنده اعلام خواهد شد ، در اين شمارش توريست هاي مسلح شده حساب نمي شوند ، درصورت برابر بودن تعداد هر گروه از بازي ، شمارش به افراد داخل زندان کشيده مي شود. - در صورتي که بازيکنان داخل بازي سه نفرباشند و يک جاسوس و يک ضد در بازي مانده باشند ، انتخاب با نفر سوم خواهد بود و او از طرف گرداننده مسلح خواهد شد و باشليک تيم برنده را مشخص خواهد کرد .

خرید بازی ضد ZED
خرید بازی ضد ZED

تخفیف بگیرید ! با Subscribe کردن کانال یوتیوب ما علاوه بر مشاهده آموزش ها کد تخفیف 20 هزار تومانی دریافت کنید.کافیست روی این لینک کلیک کرده Subscribe کنید و اسکرین شات را از طریق واتساپ برای ما ارسال بفرمایید.
قابل توجه مشتریان گرامی تمامی سفارشات از طریق سایت و یا واتس اپ می باشد و از طریق تیپاکس ارسال می شود و کد رهگیری آن برای شما داخل پروفایل قابل مشاهده می باشد.
ضمانت کیفیت و بازگشت کالا

مشتری گرامی فروشگاه اینترنتی وایت شو به شما این تضمین را می دهد تا در صورت هرگونه خرابی و یا اصل نبودن کالا به صورت کاملا رایگان کالا را از شما مرجوع کند پس می توانید با خیال راحت بازی را تهیه کرده تا در کمترین زمان ممکن بازی را به دست شما برسانیم.

جهت سفارشات عمده از طریق راه های ارتباطی برای ما پیام ارسال بفرمایید.

نماد قانونی سایت
مجوز قانونی سایت
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
فروشگاه قانونی بازی وایت شو
آموزش بازی و بردگیم در